تلفن تماس : 09013996565 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته به جز روز های تعطیل)

برای تماس با فروشگاه از راه های زیر اقدام نمایید :

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با مشاورین و واحد پشتیبانی ماسل تک ایران سنتر ، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

ماسل تک ایران سنتر هیچگونه شعبه فروش و خدمات حضوری و غیر حضوری به جز آدرس و شماره تماس درج شده در همین صفحه ندارد ٬ لطفا هرگونه تخلفی در این زمینه گزارش گردد ؛ از همکاری شما در این زمینه متعاقبا سپاسگزاریم .

آدرس فروشگاه بر روی نقشه :

soap2day

embed google maps without iframe

اطلاعات نمایندگی ماسل تک

وبسایت ما به صورت آنلاین ارائه دهنده برترین برند مکمل بدنسازی ورزشی دنیا (کمپانی ماسل تک ) میباشد . تمامی محصولات ارائه شده در ماسل تک ایران سنتر دارای تضمین اصالت میباشند . همچنین کلیه کالاها در ماسل تک ایران سنتر تولید و بسته بندی کشور مبدا برند میباشند و هیچگونه دخل و تصرفی در پروسه ی تولید و بسته بندی آنها صورت نگرفته است . بررسی ٬ بخش فنی و توضیحات محصولات به دقت و با نظارتهای دقیقی از منابع شرکت سازنده و توضیحات درج شده بر روی بسته بندی محصول ترجمه و در وبسایت قرار گرفته است . بدین شکل ٬ کاربر بر اساس مقایسه دقیق مشخصات ٬ قیمت و نیاز های خود ٬ میتواند به سرعت و با آگاهی کامل محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید . قیمت گذاری در ماسل تک ایران سنتر در جهت حمایت از حقوق مصرف کننده میباشد . بدین ترتیب در صورت مشاهده قیمت هایی بسیار پایینتر و یا حتی بالاتر و تناقض میتوانید در اصالت محصول مورد نظر و محل خرید تردید نمائید .